1. | Título: Second graders articulating ideas about linear functional relationships
Por:
Canadas, Maria C.; Brizuela, Barbara M.; Blanton, Maria
Fuente:
JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR Volumen:
41 Páginas:
87-103 Fecha de publicación:
MAR 2016 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 1.50 |
2. | Título: Modeling competence in functional graph interpretation
Por:
Solar, Horacio; Deulofeu, Jordi; Azcarate, Carmen
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
33 Número:
2 Páginas:
191-+ Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.33 |
3. | Título: Diagnostic evaluation in Andalusia: A study of the assessments in the skills in mathematics area
Por:
Mayorga Fernandez, Maria Jose; Gallardo Gil, Monsalud; Jimeno Perez, Manuela
Fuente:
AULA ABIERTA Volumen:
43 Número:
1 Páginas:
47-53 Fecha de publicación:
JAN-JUN 2015 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.33 |
4. | Título: THE ARGUMENTATION COMPETENCE IN FUNCTIONAL GRAPH INTERPRETATION
Por:
Solar, Horacio; Azcarate, Carmen; Deulofeu, Jordi
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
30 Número:
3 Páginas:
133-154 Fecha de publicación:
NOV 2012 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
5. | Título: INDIVIDUAL-BASED MODELING: AN ATTRACTIVE METHODOLOGY TO STUDY BIO SYSTEMS
Por:
Ginovart, Marta; Blanco, Monica; Portell, Xavier; et ál..
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
30 Número:
2 Páginas:
93-108 Fecha de publicación:
JUN 2012 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
6. | Título: Modeling in an Engineering Classroom: A Case Study Within a Teaching Experiment
Por:
Lopez, Rubi; Molina, Marta; Castro, Enrique
Fuente:
PNA-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LA MATEMATICA Volumen:
11 Número:
2 Páginas:
75-96 Fecha de publicación:
JAN 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7. | Título: Functional relationships identified by first graders and problem solving strategies in problems that involve linear functions
Por:
Morales, R.; Canadas, M. C.; Brizuela, B. M.; et ál..
Editado por:
Macias, JA; Jimenez, A; Gonzalez, JL; et ál..
Conferencia:
20th Annual Symposium of the Spanish-Society-of-Research-in-Mathematical-Education (SEIEM)
Ubicación:
Univ Malaga, Fac Educ Sci, Malaga, SPAIN
Fecha:
SEP 08-10, 2016
Patrocinador(es): Ayuntamiento Malaga; Univ Malaga; Univ Malaga, Didactica Matematica; SEIEM; Malaga Convent Bur; Spanish Soc Res Math Educ
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XX Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
365-375 Fecha de publicación:
2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8. | Título: PISA results and mathematical problem solving in primary education curriculums
Por:
Luis Pineiro, Juan; Castro-Rodriguez, Elena; Castro Martinez, Enrique
Fuente:
EDMA 0-6-EDUCACION MATEMATICA EN LA INFANCIA Volumen:
5 Número:
2 Páginas:
50-64 Fecha de publicación:
2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
9. | Título: Models and theoretical frameworks in research on numerical thinking in Spain
Por:
Gonzalez Mari, J. L.
Editado por:
Verdu, CF; Gonzalez, MM; Raig, NP
Conferencia:
19th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Alicante, Alicante, SPAIN
Fecha:
SEP 03-05, 2015
Patrocinador(es): Spanish Soc Math Educ Res; Generalitat
Valenciana; Valor Chacolates; Melia Alicante; Univ Alicante, Dept
Innovacio Formacio Didactica; Univ Alicante, Vicerrectorado Campus
Sostenibilidad, Fac Educ
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIX Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
21-37 Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
10. | Título: Functional thinking in first-year primary teacher students: An exploratory study
Por:
Canadas, M. C.; Fuentes, S.
Editado por:
Verdu, CF; Gonzalez, MM; Raig, NP
Conferencia:
19th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Alicante, Alicante, SPAIN
Fecha:
SEP 03-05, 2015
Patrocinador(es): Spanish Soc Math Educ Res; Generalitat
Valenciana; Valor Chacolates; Melia Alicante; Univ Alicante, Dept
Innovacio Formacio Didactica; Univ Alicante, Vicerrectorado Campus
Sostenibilidad, Fac Educ
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIX Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
211-220 Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
11. | Título: The Assessment of Reading and Mathematical Comprehension in Context: Implications for Improving the Teaching-Learning Process
Por:
Ramirez Montoya, Maria Soledad; Valenzuela Gonzalez, Jaime Ricardo; Heredia Escorza, Yolanda
Fuente:
REVISTA DE EDUCACION Número:
357 Páginas:
491-514 Fecha de publicación:
JAN-APR 2012 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
12. | Título: THE AUTONOMIC DIAGNOSTIC TESTS USED TO EVALUATE MATHEMATICAL COMPETENCE IN SECONDARY EDUCATION
Por:
Caraballo, R. M.; Rico, L.; Lupianez, J. L.
Editado por:
Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia:
15th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Ciudad Real, SPAIN
Fecha:
SEP 07-09, 2011
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
307-317 Fecha de publicación:
2011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
13. | Título: DIFFICULTIES IN THE THINKING OF FORMER STUDENTS WITH 2 DEGREE OF THAT RELATING TO THE CONCEPT OF VOLUME AND MEASURE
Por:
Sanmiguel Suarez, M.; Salinas Portugal, M. J.
Editado por:
Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia:
15th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Ciudad Real, SPAIN
Fecha:
SEP 07-09, 2011
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
543-554 Fecha de publicación:
2011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
14. | Título: LEARNING THE NOTION OF LEARNING GOAL IN AN INITIAL FUNCTIONAL TRAINING PROGRAM
Por:
Gomez, Pedro; Gonzalez, Maria J.; Rico, Luis; et ál..
Editado por:
Figueras, O; Cortina, JL; Alatorre, S; et ál..
Conferencia:
32nd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education/PME-NA XXX
Ubicación:
Morelia, MEXICO
Fecha:
JUL 17-21, 2008
Patrocinador(es): Int Grp Psychol Math Educ; PME-NA
Fuente:
PROCEEDINGS OF THE JOINT MEETING OF PME 32 AND PME-NA XXX, VOL 3 Colección:
PME Conference Proceedings Páginas:
81-88 Fecha de publicación:
2008 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |