1. | Título: THE REALISTIC APPRENTICESHIP: A CONTRIBUTION OF THE RESEARCH IN MATHEMATICAL EDUCATION TO THE TRAINING OF TEACHERS
Por:
Alsina, Angel
Editado por:
Gonzalez, MJ; Gonzalez, MT; Murillo, J
Conferencia:
13th Symposium of Spanish-Society-of-Research-in-Mathematical-Education (SEIEM)
Ubicación:
Santander, SPAIN
Fecha:
SEP 10-12, 2009
Patrocinador(es): Spanish Soc Res Math Educ
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIII Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
119-127 Fecha de publicación:
2009 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0.22 |
2. | Título: An Approach to the Notion of Reflective Teacher and Its Exemplification on Mathematics Education
Por:
Ramos-Rodriguez, Elisabeth; Flores Martinez, Pablo; da Ponte, Joao P.
Fuente:
SYSTEMIC PRACTICE AND ACTION RESEARCH Volumen:
30 Número:
1 Páginas:
85-102 Fecha de publicación:
FEB 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3. | Título: Encouraging reflection of the teacher: a Study of classes on integral calculus using technology
Por:
Ramos-Rodriguez, Elisabeth; Reyes-Santander, Pamela
Fuente:
REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO Volumen:
20 Número:
1 Páginas:
67-85 Fecha de publicación:
JAN 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |