1. | Título: AN EXPLORATORY STUDY ON STRUCTURAL SENSE IN THE CONTEXT OF SIMPLIFYING ALGEBRAIC FRACTIONS
Por:
Vega-Castro, D.; Molina, M.; Castro, E.
Editado por:
Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia:
15th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Ciudad Real, SPAIN
Fecha:
SEP 07-09, 2011
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
575-586 Fecha de publicación:
2011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0.43 |
2. | Título: Inquiry into secondary students' conceptual knowledge of algebraic symbolism through problem posing
Por:
Fernandez-Millan, Elena; Molina, Marta
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
34 Número:
1 Páginas:
53-71 Fecha de publicación:
2016 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1.00 |
3. | Título: HIGH SCHOOL STUDENTS' STRUCTURAL SENSE IN THE CONTEXT OF SIMPLIFICATION OF ALGEBRAIC FRACTIONS THAT INVOLVE NOTABLE EQUATIONS
Por:
Vega-Castro, Danellys; Molina, Marta; Castro, Encarnacion
Fuente:
REVISTA LATINOAMERICANA DE INVESTIGACION EN MATEMATICA EDUCATIVA-RELIME Volumen:
15 Número:
2 Páginas:
233-258 Fecha de publicación:
JUL 2012 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0.33 |
4. | Título: Errors in the Translation of Algebraic Statements between Symbolic and Verbal Representation Systems
Por:
Rodriguez-Domingo, Susana; Molina, Marta; Canadas, Mara C.; et ál..
Fuente:
PNA-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LA MATEMATICA Volumen:
9 Número:
4 Páginas:
273-293 Fecha de publicación:
JUN 2015 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.33 |
5. | Título: DIFFICULTIES IN LEARNING SCHOOL ALGEBRA
Por:
Castro, E.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
75-94 Fecha de publicación:
2012 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
6. | Título: RYDUX: SOFTWARE TO SUPPORT THE TEACHING-LEARNING OF THE REDUCTION METHOD
Por:
Sarmiento, Mariela; Torres, Ytaliar; Macias, Nelson
Editado por:
Chova, LG; Torres, IC; Martinez, AL
Conferencia:
4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN)
Ubicación:
Barcelona, SPAIN
Fecha:
JUL 02-04, 2012
Fuente:
EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES Colección:
EDULEARN Proceedings Páginas:
4233-4238 Fecha de publicación:
2012 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |