1. | Título: THE ARGUMENTATION COMPETENCE IN FUNCTIONAL GRAPH INTERPRETATION
Por:
Solar, Horacio; Azcarate, Carmen; Deulofeu, Jordi
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
30 Número:
3 Páginas:
133-154 Fecha de publicación:
NOV 2012 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
2. | Título: INTRODUCTION TO THE SEMINAR II ON THE PURPOSES OF THE INVESTIGATION IN ALGEBRAIC THINKING
Por:
Palarea, Ma. M.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
71-73 Fecha de publicación:
2012 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
3. | Título: DIFFICULTIES IN LEARNING SCHOOL ALGEBRA
Por:
Castro, E.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
75-94 Fecha de publicación:
2012 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
4. | Título: INITIAL TEACHING OF THE CONCEPT OF FRACTION BY PRESERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Por:
Castro Rodriguez, Elena; Rico Romero, Luis; Gomez, Pedro
Fuente:
CONTEXTOS EDUCATIVOS-REVISTA DE EDUCACION Número:
18 Páginas:
9-23 Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5. | Título: Models and theoretical frameworks in research on numerical thinking in Spain
Por:
Gonzalez Mari, J. L.
Editado por:
Verdu, CF; Gonzalez, MM; Raig, NP
Conferencia:
19th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Alicante, Alicante, SPAIN
Fecha:
SEP 03-05, 2015
Patrocinador(es): Spanish Soc Math Educ Res; Generalitat
Valenciana; Valor Chacolates; Melia Alicante; Univ Alicante, Dept
Innovacio Formacio Didactica; Univ Alicante, Vicerrectorado Campus
Sostenibilidad, Fac Educ
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIX Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
21-37 Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6. | Título: Initial teaching of the concept of fraction: a study about preservice primary school teachers
Por:
Castro, Elena; Rico, Luis; Gomez, Pedro
Editado por:
Gonzalez, T; Codes, M; Arnau, D; et ál..
Conferencia:
18th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Salamanca, Salamanca, SPAIN
Fecha:
SEP 04-06, 2014
Patrocinador(es): Univ Salamanca, Fac Educac; IUFFM; Inst Nacl Evaluac Educativa; EASD Zamora; Spanish Soc Math Educ Res
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
237-246 Fecha de publicación:
2014 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7. | Título: ADVANCE ON A TEACHING EXPERIMENT IN REGARD TO RATIO AND PROPORTIONALITY WITH PROSPECTIVE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS
Por:
Valverde Soto, A. G.; Castro Martinez, E.
Editado por:
Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia:
15th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Ciudad Real, SPAIN
Fecha:
SEP 07-09, 2011
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
565-574 Fecha de publicación:
2011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |