1. | Título: The treatment of compound proportionality in four Spanish textbooks
Por:
Martinez, Sergio; Maria Munoz, Jose; Oller, Antonio M.
Editado por:
Gonzalez, T; Codes, M; Arnau, D; et ál..
Conferencia:
18th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Salamanca, Salamanca, SPAIN
Fecha:
SEP 04-06, 2014
Patrocinador(es): Univ Salamanca, Fac Educac; IUFFM; Inst Nacl Evaluac Educativa; EASD Zamora; Spanish Soc Math Educ Res
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
435-444 Fecha de publicación:
2014 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0.50 |
2. | Título:
How do the students write out derivative rules and techniques in your
student notebooks? A study in three classrooms of high school students
Por:
Arce, Matias; Conejo, Laura; Ortega, Tomas
Editado por:
Gonzalez, T; Codes, M; Arnau, D; et ál..
Conferencia:
18th Symposium on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Univ Salamanca, Salamanca, SPAIN
Fecha:
SEP 04-06, 2014
Patrocinador(es): Univ Salamanca, Fac Educac; IUFFM; Inst Nacl Evaluac Educativa; EASD Zamora; Spanish Soc Math Educ Res
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
137-146 Fecha de publicación:
2014 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.25 |
3. | Título: HISTORICAL ANALYSIS OF THE TEACHING OF RATIO AND PROPORTION
Por:
Gairin, J. M.; Oller, A. M.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
249-259 Fecha de publicación:
2012 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
4. | Título: Teaching models for algorithms of fraction's division
Por:
Gomez Alfonso, Bernardo; Mourut de Montppellier, Olimpia Figueras; Contreras del Rincon, Mauricio
Fuente:
AVANCES DE INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA Número:
9 Páginas:
43-63 Fecha de publicación:
APR 2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5. | Título: Descriptive Problems and Numerical Thinking: The Case of one Hundred Poultry
Por:
Gomez Alfonso, Bernardo
Fuente:
PNA-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LA MATEMATICA Volumen:
10 Número:
3 Número especial:
SI Páginas:
218-241 Fecha de publicación:
MAR 2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6. | Título: How are the mathematics notes written by a student? Influence of the mathematical elements and their relations
Por:
Arce Sanchez, Matias; Conejo Garrote, Laura; Ortega del Rincon, Tomas
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
34 Número:
1 Páginas:
149-172 Fecha de publicación:
2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7. | Título:
A comparative study about the compound proportionality in Secondary
Spanish textbooks for compulsory education under the LOGSE-LOE-LOMCE
Por:
Martinez Juste, Sergio; Munoz Escolano, Jose M.; Oller Marcen, Antonio M.
Fuente:
AVANCES DE INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA Número:
8 Páginas:
95-114 Fecha de publicación:
NOV 2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |