-
Bonete, S., Molinero, C., Mata, S., Calero, M.D., y Gómez-Pérez, M.M. (2016). Effectiveness of Manualised Interpersonal Problem-Solving Skills Intervention for Children with Autism Spectrum Disorder. Psicothema, 28 (3), 304-310
-
Gómez-Pérez, M.M., Calero, M.D., Mata, S., Molinero, C. (2016). Discrepancies between direct and indirect measures of interpersonal and neurocognitive skills in autism spectrum disorder children. Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology. Publicación online avanzada doi:10.1080/13803395.2016.1170106
-
Mata, S., Conrado-Montes, M., y Calero, M.D. (2016). Sociabilidad y Problemas de Conducta en Adolescentes con Riesgo Psicosocial. Behavioural Psychology/Psicología Conductual, 24(1), 127-139.
-
Calero, M.D. (2015). Dynamic Assessment! How do we identify gifted children and what factors contribute to understanding of giftedness? Professional Development Today, 18(1), 35-42.
-
Molinero, C., Bonete, S., Gómez-Pérez, M. M. y Calero, M. D. (2015). Estudio normativo del test de 60 caras de Ekman para adolescentes españoles [Normative study of Ekman 60 Faces test for Spanish adolescents]. Behavioural Psychology/Psicología Conductual, 23(2), 361-371.
- Gómez-Pérez, M.M., Mata, S., García-Martín, M.B., Calero, M.D., Molinero, C., y Bonete, S. (2014). Valoración de un programa de habilidades interpersonales en niños superdotados. Revista Latinoamericana de Psicología, 46(1), 59-69. doi:10.1016/S0120-0534(14)70007-X
- Calero, M.D., García Martín, M.B., Jiménez, M.B., Kazen, M., y Araque, A. (2007). Seft-regulation advantage of gifted over normal-intelligence children. Learning and Individual Differences, 17, 328-343.
|
|