Francisco José Liébana Cabanillas
Subdirector de Departamento
Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Campus Universitario de Cartuja
18071
Granada
958242380
Catedrático de Universidad
Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Campus Universitario de Cartuja
18071
Granada
958242380
Timetable for personal attention
Day | Timetable | Place |
---|---|---|
Wednesday | 8:30 - 11:30 | A207 |
Thursday | 8:00 - 11:00 | A207 |
Teaching
- Bachelor's Degree in Accounting and Finance
- Bachelor's Degree in Information Sciences
-
Master's Degree in Marketing and Consumer Behaviour
- Module 4: Practicum and Complementary Activities - Advanced Topics in Consumer Behaviour
- Module 2: Advanced Topics in Marketing and Consumer Behaviour - Advanced Topics in Consumer Behaviour
-
Master's Degree in Marketing and Consumer Behaviour
- Module 4: Practicum and Complementary Activities - Advanced Topics in Consumer Behaviour
- Module 2: Advanced Topics in Marketing and Consumer Behaviour - Advanced Topics in Consumer Behaviour
-
Master's Degree in Business Process Management and Technologies
- Fundamentos de Organización y Marketing - Introducción a la Gestión y las Tecnologías en los Procesos de Negocio
- Fundamentos de Organización y Marketing - Introducción a la Gestión y las Tecnologías en los Procesos de Negocio
-
Master's Degree in Business Process Management and Technologies
- Fundamentos de Organización y Marketing - Introducción a la Gestión y las Tecnologías en los Procesos de Negocio
- Fundamentos de Organización y Marketing - Introducción a la Gestión y las Tecnologías en los Procesos de Negocio
-
Master's Degree in Market Research Technologies and Marketing
- Technologies and Tools for Market Analysis and Business Strategies - An Approach to Technologies for the Implementation and Analysis of Social and Business Networks
-
Master's Degree in Market Research Technologies and Marketing
- Technologies and Tools for Market Analysis and Business Strategies - An Approach to Technologies for the Implementation and Analysis of Social and Business Networks