Díaz, C., de la Fuente, I. y Batanero, C. (2008). Implications
between learning outcomes in elementary Bayesian inference. En R. Gras
(Ed.), Statistical implicative analysis: theory and applications (pp.
163-183). Springer. Studies in Computational Intelligence 127
Díaz, C. y de la Fuente, I. (2004). Controversias en el uso
de la inferencia en la investigación experimental. Metodología
de las Ciencias del Comportamiento, Volumen especial 2004, 161-167
Godino, J. D. y Batanero, C. (1998). Relazioni dialettiche tra teoría,
sviluppo e pratica nell'Educazione Matematica. Una meta-analisi di tre
ricerche. La Matematica e la sua Didattica, 4, 402-422.
Godino, J. D. y Batanero, C. (1995). Algunos problemas éticos
en la elaboración de tesis doctorales. Quadrante , 4(2),
39-42.
Batanero, C. y Godino, J. (1994). A methodology to study the students'
interaction with the computer. Hiroshima Journal of Mathematics Education
, 2, 15-25.
Batanero, C. y Godino, J. D. (1994). Enfoque exploratorio en el análisis
multivariante de los datos educativos. Epsilon , 29, 10(2), 11-22.
Godino, J. D., Batanero, C. y Estepa, A. (1992). Task variables in statistical
problem solving using computers. En J. P. Ponte y J. F. Matos (Eds.),
Mathematical problem solving and new information technologies .
Springer Verlag, pp. 193-204.